سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پشیمان ترین مردم هنگام مرگ، دانشمندان بی کردارند . [امام علی علیه السلام]
من... تو... او
هق هق من ...
  • نویسنده : زینت سادات:: 88/10/12:: 3:13 صبح
  • هوالرحمن

    من:

    غریب وخسته و دلشکسته نشستم یه گوشه و نگاهتو آرزو میکنم ... چقدر عجیبی تو! ... راستی میشه که باداشتن تو درمونده شد؟ ... پس چرا من انقدر درمونده ام؟ نکنه ندارمت!!!

    ...

    بابای خوب لحظه هام ... دلم برات تنگه ... خواهش میکنم مثل قبل ترها شونه هاتو تکیه گاه هق هقم کن!

    ...

    کاش میدونستن عزادار تو بودن برای مثل منی چه سخته و غمبار! شاید درانتخاب واژه ها کمی ?فقط کمی دقت میکردن!...

    ...

    دعام کن ... همین!

     

     

    تو:

    صبورباش ... مطمئن بمون ... دعام کن ... همین!

     

    او:

    وعدالله لا یخلف الله وعده ولکن اکثرالناس لایعلمون*

    فسبحان الله حین تمسون وحین تصبحون**

    *سوره روم-آیه ?

    **سوره روم-آیه ??

    اشک میریزم ... اشک میریزم ... اشک ...

     

    پ ن من:

    مدام از تو میگم و مینویسم ... لحظه لحظه م شده تجلی حضورتو! مهرتو! ... میگم ومینویسم بلکه خالی شم ... سبک شم ... بلکه دیگه به هرجا وهرکس که نگاه میکنم تورو نبینم ... تورو نشنوم اما نه ... گویا تا همیشه ای که این عهد باقیست بهانه ای هست برای گفتن و دلیلی هست برای نوشتن ...

     

    پ ن تو:

    صباح الخیز زد بلبل کجایی ساقیا برخیز               که غوغا میکند درسرخیال خواب دوشینم

     

    پ ن یلدا:

    حافظ همراه قسمت اعظمی از لحظه های زندگیمه ... گاهی خودمو درسطر سطر دیوانش پیدا میکنم ... اما خیلی کم تورو ازش میخوام!... اما گویا منم نخوام حافظ جوابی برای سرگشتگی دل داره حتی اگه بهونه اش شب یلدا باشه ...

    دردعشقی کشیده ام که مپرس / زهرهجری کشیده ام که مـپرس

    گشــــــــــته ام درجهان و آخر کار / دلبـــــری برگزیده ام که مـپرس

    آنچــــــنان در هـــــوای خاک درش / میرود آب دیده ام که مپـــــرس

    بی تو درکلــــبه گدایــی خویـــــش / رنج هایی کشیده ام که مپرس

    ...

     

    پ ن دلم:

    نوشتم و گله کردم ... نوشتم واشک ریختم ... نوشتم و شکستم و آه کشیدم ... نوشتم وپاره کردم ...

    گویا متوجه همه دل شکستنات نمیشی! ... اصلا باشه ... همیشه حق با تو!... همه احساس من مدام نوشته میشه و مدام پاره ش میکنم!

     

    ترانه:

    تمـــــــوم لذت زندگیــــــــــــــم اینه                   که عشقت سایه بون لحظه هامه

    چقدتلخــــــه روزام وقتی که دورم                  دوباره باتو بودن ازخدامـــــــــــــــه

    تموم غصــــــــــــه روزای قلبــــــم                  جدایـــــی دل از عطــــــــــــر نگاته

    میدونی بی تو بودن کارمن نیست                 پناه هق هق من شــــــــونه هاته

    تودرگیـــــری این روزای قلبــــــــم                  تو پاسخ همه دلشـــــــوره هامی

    بیامثل قدیما تکــــــــــــــیه ام باش                 تو استجابت سبــــــــــــــز دعامی

                                                         دی ماه?88

    پ ن ترانه:

    در تمام این مدتی که خودمو مشغول نوشتن نثر وترانه کردم همه آرزوم در این زمینه داشتن یه استاد واقعی بود که بتونه کمکم کنه و به جای آفرین ها حسابی ازاشکالاتم بگه و یاریم کنه!

    استاد امینی عزیز برای همه راهنماییها و مهربونی های بی منتتون بی نهایت ممنون!کاش شاگرد خوبی براتون باشم!


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 4867
    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 1
    ........... درباره خودم ..........
    من... تو... او
    زینت سادات

    .......... لوگوی خودم ........
    من... تو... او
    .......لوگوی دوستان ........

    ....... لینک دوستان .......
    همینجا دربلاگفا

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........